Novocaine
    Login or Register
::  Home  ::  Gallery  ::  Your Account  ::  Forums  ::
 
 
Navigation
· Home
· Forums
· Gallery
· Private Messages
· Statistics
· Your Account
Clan & Server Info

· Clan Members
· Apply to NoV
· Clan Videos

· SA-MP Live Stats
· SA-MP Ban List

User Info
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
Security Code: Security Code Type Security Code:
· Register
· Lost Password
Membership:
Latest:
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 37,025

People Online:
Visitors: 63
Members: 0
Total: 63



Website Hits
Total: 54,138,655
This Month: 529,784
Today: 2,932
 
Started: June 6 2006
 
All Statistics
Affiliates
UberCrue

FCB

FRAG

MOB

SAE

sSs

SA:MP



Novocaine



Novocaine: Forums

Novocaine :: Search

Forum FAQ Search Memberlist Usergroups Profile Log in to check your private messages Log in

Search found 35 matches
Author Message
 Topic: Spidey Money/Turf Rigging
LikeR

Replies: 4
Views: 1077

PostForum: Ban Appeals & Complaints   Posted: Sat Sep 29, 2018 8:04 pm   Subject: Spidey Money/Turf Rigging
no fucking way this server is still alive, what the actual fuck
 Topic: Discord Ran By MOB/SAE/NoV
LikeR

Replies: 3
Views: 2407

PostForum: Gaming   Posted: Mon Jun 12, 2017 3:48 pm   Subject: Discord Ran By MOB/SAE/NoV
Btw fuck the spammer in this forum.

Hope the spammer fucks off, gets arse raped by a donkey with aids then dies in a burning building.


Hahahaha, classic ispider, I love it Twisted Evil
 Topic: GTA V PS3, PC - #makeisback
LikeR

Replies: 6
Views: 5434

PostForum: Gaming   Posted: Mon Jun 12, 2017 3:44 pm   Subject: GTA V PS3, PC - #makeisback
Looks like my account is working, haha


Hey there peeps, how's life? ;-D

I barely play any games rn tho
 Topic: Lotto lmao
LikeR

Replies: 3
Views: 1912

PostForum: General   Posted: Thu Dec 22, 2016 3:11 pm   Subject: Lotto lmao
So you managed to earn money from rigging? Good job! :3
 Topic: can someone delete the spam?
LikeR

Replies: 6
Views: 2224

PostForum: Everything   Posted: Mon Nov 21, 2016 5:42 pm   Subject: can someone delete the spam?
I'm still here tho.
 Topic: Show Your Face
LikeR

Replies: 17
Views: 5482

PostForum: Everything   Posted: Tue Oct 11, 2016 3:39 pm   Subject: Show Your Face
I'm not sure since when admins care about this topic?

Admins will do whatever they want none of your business.

Yall tryna offend me because of my nick,you dont succeed at all ly <33

No on ...
 Topic: Show Your Face
LikeR

Replies: 17
Views: 5482

PostForum: Everything   Posted: Mon Oct 10, 2016 3:13 pm   Subject: Show Your Face
Hahahhahahah
 Topic: Show Your Face
LikeR

Replies: 17
Views: 5482

PostForum: Everything   Posted: Mon Oct 10, 2016 1:46 pm   Subject: Show Your Face
o anoxious
 Topic: Show Your Face
LikeR

Replies: 17
Views: 5482

PostForum: Everything   Posted: Sun Oct 09, 2016 4:29 pm   Subject: Show Your Face
Not even gonna bother reading this^^
 Topic: Show Your Face
LikeR

Replies: 17
Views: 5482

PostForum: Everything   Posted: Sun Oct 09, 2016 11:50 am   Subject: Show Your Face
Yall wanna see my face huh?

Here we go again, probably hes going to post another fake good looking picture now which is not famous lol

He told that he will post his pic like 2-3 days ago, why is ...
 Topic: Show Your Face
LikeR

Replies: 17
Views: 5482

PostForum: Everything   Posted: Sat Oct 08, 2016 8:01 pm   Subject: Show Your Face
Yall wanna see my face huh?
 Topic: Restore please my account on the server.
LikeR

Replies: 7
Views: 2721

PostForum: Technology and Support   Posted: Fri Oct 07, 2016 4:41 pm   Subject: Restore please my account on the server.
If you have a picture of your stats,send it to an admin and you'll get it back I suppose ^
 Topic: Show Your Face
LikeR

Replies: 17
Views: 5482

PostForum: Everything   Posted: Sat Oct 01, 2016 1:10 pm   Subject: Show Your Face
bleed to death
 Topic: Show Your Face
LikeR

Replies: 17
Views: 5482

PostForum: Everything   Posted: Fri Sep 30, 2016 4:20 pm   Subject: Show Your Face
Yall get the point huh,I though lets make this forum interesting again,shall we?

I'll upload mine after any of you guys do ,I wanna see if this is gonna work!
Don't be shy ;3
 Topic: Petition for rightness
LikeR

Replies: 21
Views: 5960

PostForum: Ban Appeals & Complaints   Posted: Sat Sep 24, 2016 4:33 pm   Subject: Petition for rightness
It's NoV,they are NoV members,they got all rights to do it,even tho you don't like it.But most of the time they kick/ban someone with a reason ly <3
 


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group
Forums ©
Proudly powered by RavenNuke(tm)
NukeScripts(tm) Resecured PHP-Nuke 7.6.
Page Generation: 0.23 Seconds
:: zoneCopper phpbb2 style by yassineb :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::